Lansmanı Webrazzi Summit 2018 sahnesinde gerçekleşen Türkiye İş Bankası'nın diyalog bankacılığı özelindeki kişisel asistanı olan Maxi ile ilgili detaylı bilgileri sizlere daha önce aktarmıştık. Bugün ise Maxi ile ilgili güncel paylaşan Türkiye İş Bankası, Maxi'nin 2018 yılı Kasım ayından bu yana 7,2 milyonu aşkın müşteri ile hem konuşarak hem de yazışarak girişimime geçtiğini duyurdu.
Karşılaştırmak Maxi'nin 1,7 milyona ulaştığını 2019 yılı Şubat ayında sizlere aktarmıştık. İş Bankası tarafından gösterildi göre Maxi, bugüne kadar toplamda 55 milyonu aşkın diyalog gerçekleştirdi. 2019 yılı ile kıyaslandığında 2020 yılında Maxi’nin etkileşim kurduğu müşteri sayısı yüzde 20ye, diyalog sayısı yüzde 80’e varan oranlarda artış gösterdi.
Paylaşılan bölüm göre 2020 yılı sesli işlemlere de ilginin arttığı bir yıl oldu. Kullanıcıların yüzde 25’i, Maxi ile konuşarak gerçekleştirdi.
İşCep aracılığıyla sunulan ve kullanarak 7/24 karşı gerçeklerinde bir müşteri temsilcisi varmışçasına yazarak ya da konuşarak yapmasına olanak sağlasın Maxi’nin yetenek sayısı ise 2020 yılında 2 kata yakın bir oranda artırılarak 400’ün üzerine çıkarıldı.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder